Logo

Netcloud Yenilendi!

Değerli müşterilerimiz,

Netcloud Bilişim olarak, sizlere daha iyi hizmet verebilmek için arayüzümüzü tamamen yeniledik ve hizmet kapasitemizi artırdık. Artık daha kullanıcı dostu, hızlı ve etkili bir deneyim sunuyoruz.
Güncellenen arayüzümüzle birlikte, ihtiyaçlarınıza yönelik tam donanım hizmet kapasitemizle karşınızdayız. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder, yeni arayüzümüz ve geliştirilmiş hizmetlerimizle tanışmak için sizi bekleriz.

Saygılarımızla,
Netcloud Information Technologies LTD. Ekibi

Bizimle İletişime Geç
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Email Ayarları & Destek Bildirimleri

1.Adım: CPanel'e giriş yapıyoruz.

2.Adım: public_html/smm/ dizininden ".env" adlı dosyayı editlemek üzere açıyoruz. 

3.Adım: Aşşağıda belirtilen alanları kendi smtp ayarlarımız ile değiştiriyoruz.

MAIL_DRIVER=SMTP
MAIL_HOST=mail.zumrutmedya.com
MAIL_PORT=587                                                                                 // SSL=465, TLS=587
MAIL_ENCRYPTION=TLS                                                                   // SSL veya TLS
[email protected]
MAIL_PASSWORD=demo123

[email protected]            //Maillerin iletilmesini istediğiniz adres. (Erişiminizi 7/24 sağlayabileceğiniz bir email adresi yazmanızı tavsiye ederiz.)
MAIL_FROM_NAME="Destek Bileti"

 

NOT: Siteniz için SSL kullanıyorsanız şayet "mail_encryption" yerine SSL yazınız ve "mail_port'u" 465 e çeviriniz.

Değişiklikleri gerçekleştirdikten sonra SYNC servisini deneyiniz ve destek talebi oluşturunuz. Her ikisindede mail adresinize bilgilendirme gelecektir. SMTP ayarları yapılandırılmazsa destek talebi ve SYNC servisi sonuç sayfasında hata alacaksınız. Gerekli adımları dikkatle uygulayınız. Herhangi bir sorunda iletişime geçiniz. 

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(338 defa görüntülendi. / 0 kişi faydalı buldu.)