1.Adım: Satın alımdan sonra müşteri panelinize tanımlanan dosyaları masaüstüne indiriniz.
2.Adım: İndirdiğiniz dosyalar içerisinde bir adet script dosyaları birde .sql dosyası mevcut.
3.Adım: Hostinginize erişip CPanel üzerinden public_html dizinine script dosyasını yükleyiniz ve dizine çıkartınız.
4.Adım: MYSQL üzerinden bir veritabanı oluşturunuz. Oluşturduktan sonra phpmyadmin üzerinden içe aktar seçeneği ile tarafınıza verilen .sql dosyasını yükleyiniz.
5.Adım: .sql içeri aktarıldıktan sonra işlem tamamlanınca dosya yöneticisinden "public_html/smm/config/database.php" dosyasına erişerek veritabanı bilgilerinizi düzenleyiniz. Düzenlemeniz gereken alanlar şu şekildedir:
'database' => 'veritabanı_adı','username' => 'veritabanı_kullanıcıadı','password' => 'veritabanışifre',
6.Adım: Tüm işlemler tamamlandıktan sonra PHP sürümünüzün 7.1 üzeri olduğundan emin olunuz. 7.1 ayarladıktan sonra artık paneliniz aktif.
7.Adım: Şimdi sitenize giderek dosyanın içinde tarafınıza verilen admin kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapınız. Giriş yaptıktan sonra Ayarlar sekmesinden Sistem menüsüne tıklayarak bilgileri güncelleyiniz.
NOT: Logo ve Favicon ayarlarını lütfen "Logo ve Favicon Ayarları" makalesini okuyarak düzenleyiniz. Sistem menüsünden değiştirmeyiniz.
8.Adım: public_html/smm dizininde bulunan ".env" dosyasını "Email Ayarları & Destek Bildirimleri" makalesini okuyarak düzenleyiniz.
9.Adım: Cronjob işlemleri için " Cronjob Ayarları" makalesini okuyarak işlem gerçekleştiriniz.
10.Adım: APİ Eklemek için "APİ Ekleme Dökümanı" makalesini okuyunuz.
Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,