Logo

Netcloud Yenilendi!

Değerli müşterilerimiz,

Netcloud Bilişim olarak, sizlere daha iyi hizmet verebilmek için arayüzümüzü tamamen yeniledik ve hizmet kapasitemizi artırdık. Artık daha kullanıcı dostu, hızlı ve etkili bir deneyim sunuyoruz.
Güncellenen arayüzümüzle birlikte, ihtiyaçlarınıza yönelik tam donanım hizmet kapasitemizle karşınızdayız. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür eder, yeni arayüzümüz ve geliştirilmiş hizmetlerimizle tanışmak için sizi bekleriz.

Saygılarımızla,
Netcloud Information Technologies LTD. Ekibi

Bizimle İletişime Geç
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe) Worldwide (English)Worldwide (English)
X

Panel Kurulum

1.Adım: Satın alımdan sonra müşteri panelinize tanımlanan dosyaları masaüstüne indiriniz. 

2.Adım: İndirdiğiniz dosyalar içerisinde bir adet script dosyaları birde .sql dosyası mevcut. 

3.Adım: Hostinginize erişip CPanel üzerinden public_html dizinine script dosyasını yükleyiniz ve dizine çıkartınız.

4.Adım: MYSQL üzerinden bir veritabanı oluşturunuz. Oluşturduktan sonra phpmyadmin üzerinden içe aktar seçeneği ile tarafınıza verilen .sql dosyasını yükleyiniz. 

5.Adım: .sql içeri aktarıldıktan sonra işlem tamamlanınca dosya yöneticisinden "public_html/smm/config/database.php" dosyasına erişerek veritabanı bilgilerinizi düzenleyiniz. Düzenlemeniz gereken alanlar şu şekildedir:

'database' => 'veritabanı_adı',
'username' => 'veritabanı_kullanıcıadı',
'password' => 'veritabanışifre',

6.Adım: Tüm işlemler tamamlandıktan sonra PHP sürümünüzün 7.1 üzeri olduğundan emin olunuz. 7.1 ayarladıktan sonra artık paneliniz aktif.

7.Adım: Şimdi sitenize giderek dosyanın içinde tarafınıza verilen admin kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapınız. Giriş yaptıktan sonra Ayarlar sekmesinden Sistem menüsüne tıklayarak bilgileri güncelleyiniz. 

NOT: Logo ve Favicon ayarlarını lütfen "Logo ve Favicon Ayarları" makalesini okuyarak düzenleyiniz. Sistem menüsünden değiştirmeyiniz. 

8.Adım: public_html/smm dizininde bulunan ".env" dosyasını "Email Ayarları & Destek Bildirimleri" makalesini okuyarak düzenleyiniz.

9.Adım: Cronjob işlemleri için  " Cronjob Ayarları" makalesini okuyarak işlem gerçekleştiriniz. 

10.Adım: APİ Eklemek için "APİ Ekleme Dökümanı" makalesini okuyunuz.

Aradığınız Bilgiyi Bulamıyor musunuz?

Bilgi bankasını detaylı olarak incelediniz, fakat ihtiyacınız olan bilgiyi bulamıyorsanız,

Bir Destek Talebi Oluşturun.
Faydalı Buldunuz mu?
(401 defa görüntülendi. / 1 kişi faydalı buldu.)